tiistai 10. heinäkuuta 2012

Ruotsi

9.7.2011 Pohdin kuumeisesti Märstan lähellä sijaitsevassa putiikissa minkälaisen pyörän hankkisin. Halusin RedLinen, mutta siellä ei ollut niitä. Kysyin myyjältä apua, olin aloittelija joka etsi racing bemaxia. Myyjä tarjosi jotain BMX:ää missä oli gyro. Onneksi en ihan niin tyhmä ollut. Päätin ottaa parhaan tarjolla olevan racing BMXän. En ollut koskaan ajanut virallisella BMX-radalla, mutta olin nähnyt videoita. Tiesin, että tykkäisin siitä. Ensimmäisen racing pyörän ostosta on nyt takana vuosi (BTW tuo pyörä on myynnissä). Vieläkään en tiedä paljoa pyöristä, kaikki on niin kovin suhteellista. Pyörissä tietämisessä voi mennä niin pitkälle.

"BMX uran" syntymäpäivä. Minä pakkaan kamoja hullun lailla. Auto starttaa monta tuntia suunnitellun jälkeen. Päiväkin on jo vaihtunut, kello on 2.00 yöllä. Muutama tunti myöhemmin hylje kellahtaa vesille (silja line siis, you know). Olen matkalle sinne mistä kaikki alkoi. Tai Märstaan kerkeän vasta PM-kisojen jälkeen, mutta Ruotsissa ollaan kuitenkin. Puhun monikossa. Olen huomannut, että yksin matkailu alkaa kyllästyttää, joten otin mukaan pari kaveria. Nestori ja ilmari oli innoissaan lähdössä mukaan. Me tullaan toimeen tosi hyvin. Voin kertoa pojille miun salaisuudet. Ne kuuntelee koko ajan ja tiedän että ne ei kerro kenellekään. Vastauksien saamisessa on vielä vähän ongelmia, mutta tiedättehän te miehet, jostain pitää pysty joustamaan.. Ja siis äärettömän harvoin nämä kaverit pystyy ärsyttämään minua. Joskus ne ei tee mitä pyydän, mut sit pitää pakottaa! Ne on viimeiset kuukaudet lojunut autotallissa vailla mitään elämän tarkoitusta. Nyt on aika muuttaa tilanne. Meillä kolmella tulee olemaan kivaa.

En malttaisi odottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti