sunnuntai 8. huhtikuuta 2012

Viimeinen kisa

Olin just menossa nukkumaan, kun tajusin etten ole päivittänyt blogia. Viimeiset päivät on ollut tuntien laskemista, pian mennään minuuttien laskemiseen!


Tänään sain hädin tuskin treenattua, kun hoidin viimeisiä asioita tänään. Lähinnä treeni oli kisa. Koska kyseessä oli kotiradan perus lauantai kisa, sovimme poikien kanssa, että ensimmäiset 30 jalkaa (arviolta 10m) saa polkea, jonka jälkeen loppu rata pumppaamalla. Minun sarjassa oli vain 3, joten kaksi jotka ei polkenut ja yksi aloittelija joka kisasi ihan normaalisti.

Ensimmäinen erä, olin tokana. Viimeiselle suoralla ensimmäisenä ollut lopetti kesken. Menin ohi ja voitin! Toinen erä. Kamala startti. Jäin jumiin hitaampien taakse. Viimeisen mutkaan mennessä olen viimeinen. Tokana ollut kaatuu ja minä pistän parastani ja voitan. Vielä kolmas erä. Saan hyvän lähdön. Muut takana, törkeästi suljen heidät aina ulos yrittävät päästä ohi sisäkautta.

Eli voitto kotiin! Vaikka olikin pikkuinen kisa ja omat säännöt, niin silti mahtavaa! Ja jos jossain vaiheessa aprikoin onko reilunpelin mukaista sulkea ohituslinjat, niin se on racingiä. Siitä tässä on kyse ja se oli mahtava lisämauste kisaan :)

p.s. Vaihdoin tänään itse Hondaan jarrupalat :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti