lauantai 26. toukokuuta 2012

20" karkelot

Ensimmäiset kisat käyty. Aamulla olin ensimmäisenä treeni jonossa. Pääsin menemään viisi kierrosta! Tämän jälkeen suoraan odottamaan kisalähtöjä. Minun motossa oli mm. viime vuoden maailman mestari. Toisaalta samassa sarjassa oli mm. tyttö joka oli ajanut viime Olympialaisissa!

Jollain ihmeen mäihällä sain portit 7,6 ja 1. Eli suomennettuna; kaikista huonoimmat. Ensimmäinen moto oli semi jäätyminen. Toinen moto, kaatuminen heti ensimmäiseen hyppyriin. Viimeinen moto: lähtö sisältä. Ei tekosyitä. En uskaltanut ajaa ensimmäiseen hyppyriin kunnolla, mutta olin silti kolmas ensimmäisessä mutkassa. En tajunnut tiivistää sisään, vaan melkein päästin ohitse Belgian tytön. Viimeisen suoran päässä luulin selvinneeni. Kunnes juuri ennen maalia Belgian tyttö tuli vauhdilla. VOI EI. Työnsin ohjaustangon eteen. Olin lopulta kolmas, mutta videolta näkee hyvin kuinka hommassa kävi.

Olen pettynyt, mutta tyytyväinen :) En odottanut mitään, mutta olisin voinut parempaan. Toisaalta tuossa videossa minun edessä ajava kuski on viime vuoden maailman mestari!!! Ei siis huonosti ollenkaan :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti