maanantai 16. tammikuuta 2012

kokolattiamattojen maa

Oikean tunnelman luomiseksi kirjoitan teille nyt. Kello näyttää 3.21 yöllä. Positiivisena uutisena voin kertoa, että olen löytänyt kivan asunnon itselleni. Vuokrasopimuksen tekemiseksi piti allekirjoittaa 8 paperia. Esimerkiksi lupaus, etten tuo luteita kämppään!

Kaupat oli kerennyt mennä kiinni, joten en päässyt ostamaan tyynyä, peittoa tms. Se nyt on vielä melko pieni huoli, verrattuna siihen, että sähköjen päälle saamiseen menee pari päivää. Minulla on 3 housut, 2paitaa, takki ja hanskat. Silti olen niin jäässä etten saa unta. Nyt taas positiivista ajattelua.. kokolattiamatolla makoilu on paljon kivempaa kun kovalla lattialla. Onneksi paikan vuokraaja lainasi minulle peiton ja taskulampun. Löysin kassin pohjalta paperia mukavoittamaan vessassa käymistä.

Asunnon saaminen osoittautui myös yllättävän vaikeaksi. Huone vuokralle juopon talosta olisi ollut helppo löytää. Asunnon vuokraamiseksi halutaan tarkistaa luottotiedot. Pitäisi olla amerikkalainen sosiaaliturvatunnus. Minun vuokrasopimus on tehty jonkun toisen nimellä, samoin myös sähkö- ja kaasusopimukset. Tämä tuntuu olevan erittäin yleistä.

Päässä soi kaikkia tunnelmaan sopivia biisejä, kuten; Isä mulla pullopostia ois, tuutko hakemaan, mut täältä pois. Sammui valot karttapallon. Ei vaan. Kyllä tämä tästä. Nautin siitä fiiliksestä, että selviän tästä :)

Uusia tuttavuuksia

vaatisi sisustusta

Mac Donalds astioiden hyödyntämistä

maisema koti ovelta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti