perjantai 2. maaliskuuta 2012

Iltakisat Hollywoodissa

Otin alkulöpinät pois. Mennään suoraan torstain kisafiiliksiin.. :)

Lähtöjärjestykset tulee ja minulla on todella huonot porttipaikat. Numerot 6, 8 ja 4. Kun muilla on esim. 4, 1 ja 2. En olisi saanut välittää tästä, mutta meni jo.

Kaksi ensimmäista erää olen kakkosena. Minun kuuluisi voittaa nuo, mutta olen vaan auttamattoman huono. Mitä ihmettä? Toisen suoran pysyn hädin tuskin pystyssä, pyörä vie minua..

Pieni lepo. Ajatusten kasaus. Parempi paikka portilla. Parempi lähtö myös. Olen ekana. Tiedän, että sisäpuolelta tulee se joka on voittanut kaksi ensimmäistä. Voisin tiivistää sisään, niin hän jäisi pussiin. Mutta se ei tunnu reilulta peliltä.. Liian myöhäistä, hän menee ohi. Olinpa tyhmä.

Seuraavassa mutkassa ajan ulkoa sisälle ja pääsen ohi. Kolmannella suoralla tiivistän vähän enemmän sisään, niin ettei sieltä pääse ohittamaan. VOITTO.

Mutta loppusijoitus on tosiaan kakkonen. Koko illan olen ihmeissäni. Pitäisi treenata useammilla radoilla, niin oppisi oikeasti ajamaan! Nyt on kova mietintä päällä.. saas nähdä mitä tästä syntyy!

Toinen palkinto idea: taulu

1 kommentti: