perjantai 17. elokuuta 2012

pikkupikku fillareita

En mä tiedä. Mä olen taas niin yli-innoissani tästä elämästä että pää meinaa räjähtää. Vähän rasittavaa jo. Siis hyvä juttu tietty, mutta - ymmärtääkö kukaan mistä puhun?

Pyörien kanssa olen tässä vähän leikkinyt viime päivinä. Ajatuksena oli tehdä näistä kaikista potkupyöriä, mutta tuntuu että ihmiset ei vielä täysin osaa arvostaa potkupyörien maailmaa :/ Mietitään..

Miksikäs siis olen niin fiiliksissä. Noh, kai mä yleisesti olen koko ajan fiiliksissä, mutta myös varasin tulevan kauden treenimatkat!!! Marraskuun 2. päivä on lähtö Kaliforniaan ja  siellä vierähtää 89 päivää. Siitä suoraan matka jatkuu Uuteen-Seelantiin, jossa tarkoitus olisi olla MM-kisoihin asti. Kiinnostaakohan ketään muuta lähteä MM-kisoihin?

Ensi viikolla saan viimeinkin loput osat yhden miehen porttiini.. Siitäkin sydän sai muutaman lisä sykäyksen. Mutta ehkä eniten kuitenkin hommaa tahdittaa Kivikon rata. Kansainväliset mitat kattava BMX-rata nousee parhaillaan Helsingin Kivikkoon. Itse muutan radalle 26.8. lähtien!! Eiköhän siinä ollut taas juttua kerrakseen :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti